[ LUGOS ] xinit => HELP!

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pon Mar 29 21:14:56 CEST 1999

Zivjo!

>ldd dela tudi na knjiznicah - a ti tam kaj vrne ?

Res... ldd libICE.so.6.3 napise, da ne najde libc.so.5 ; Ampak rec _je_, v
istem direktoriju. In ce dam ldd na datoteko, na katero kaze link
libc.so.5, mi izpise samo "statically linked". :-|
libc5 sem pa ze vceraj ponovno namestil, tako da to ne pomaga.

>V glavnem pa rabis za vecino programov knjiznice za libc6 (vsaj
>na RH 5.2 in debian 2.x).
>To pomeni, da rabis tudi /usr/lib/, /usr/X11/lib, /lib, /usr/local/lib.

usr/lib je ze notri, dodal sem /usr/X11/lib in /usr/X11R6/lib, /lib je pa
itak, se mi zdi, tako osnovna zadeva, da ce tistega ne bi nasel, se ne bi
niti sistem smel normalno zbuditi? :-|

>Sicer bi ti moral ldd na /usr/lib, /usr/local/lib in na /lib pogledati
>ze po defaultu. Ker pa imas probleme z X knjiznicami, ti predlagam, da dodas
>vsaj /usr/X11/lib.

Narejeno - pa brez kakega efekta. :((

>Potem , ko to ne bo delovalo, pa poskusi znova na listi :).

Ja, evo me spet. ;-)

Spletni pozdrav,

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist