[ LUGOS ] xinit => HELP!

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Pon Mar 29 14:00:00 CEST 1999

> Ampak - kaj pa ce tisto sporocilo pomeni, da tisti dve _knjiznici_ cesa ne
> najdeta?? Edino to se mi zdi smiselno...
ldd dela tudi na knjiznicah - a ti tam kaj vrne ?

V glavnem pa rabis za vecino programov knjiznice za libc6 (vsaj
na RH 5.2 in debian 2.x).
To pomeni, da rabis tudi /usr/lib/, /usr/X11/lib, /lib, /usr/local/lib.

Sicer bi ti moral ldd na /usr/lib, /usr/local/lib in na /lib pogledati
ze po defaultu. Ker pa imas probleme z X knjiznicami, ti predlagam, da dodas vsaj /usr/X11/lib.

Potem , ko to ne bo delovalo, pa poskusi znova na listi :).

> Spletni pozdrav,
>
> 		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist