[ LUGOS ] Xi in umsdos

Jernej Kovacic Jernej.Kovacic na campus.fe.uni-lj.si
Ned Mar 28 20:46:45 CEST 1999

Zaradi domačih razmer sem prisiljen uporabljati linux na istem disku kot
Windows 95, kar pomeni, da uporabljam datotečni sistem umsdos. Ko zapustim X-e,
in jih poskušam ponovno pognati, se mi izpiše tole:

Fatal server error:
Could not create lock file in /tmp/.tX0-lock

When reporting a problem related to a server crash, please send
the full server output, not just the last messages

TRANS(SocketUNIXConnect) () can't connect: errno = 111
giving up.
xinit:  Connection refused (errno 111):  unable to connect to X server
xinit:  No such process (errno 3):  Server error.

Če linux (kernel 2.0.34) rebootam in poskušam pognati X-e se mi nekajkrat izpiše
tole:

UMSDOS: out of sync, Creation error [67020187], deleting _tx0-loc.{__ 17 162
pos 0

[...]

Ko še enkrat rebootam linux, se mi med zagonom med drugim napiše tudi tole:

umssync -r99 -v- /

Can't synchronise /tmp/_tx0-loc.{__
This look like a mangled name. Creating _tx0-loc.$001

in še nekajkrat podobno.
Sedaj se mi v /tmp res pojavijo prej omenjene datoteke (prej jih ni bilo) in če
jih zbrišem, se mi X-i zaženejo normalno, ko pa jih zapustim, se celotna zgodba
ponovi.
Pred tem so mi X-i (server za mach64) kakšne pol leta delovali brez probelmov,
vsa stvar pa se mi je začela dogajati, ko sem po nesreči poskušal prevečkrat
pognati Netscape in se mi je zaradi tega Xserver sesul.

Kaj je sploh vzrok tem problemom in kako ga odpraviti?

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist