[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Mar 28 20:27:51 CEST 1999

Lansko leto je na zagovoru raziskovalnih nalog (republisko) en model
predstavljal wATM. stvar kot sem razumel poteka po CB in dosega
histrost nekje do 1Mbit/s. Verjetno omenjeni model tudi bere LUGOS,
tako da bo on moral najvec o tem vedeti. ?? omenil je tudi, da mu rec
tudi fizicno cisto lepo tece in je nekje v Kranju / Skofji Loki ali nekje
tam? Re:?

nekaj tudi na: (ce se komu da brati vse to)
http://solar.chonbuk.ac.kr/lab_res/watm/

aha, tukaj je zgoraj omenjeni osebek:
Matevz Langus
http://www.s-gim.kr.edus.si/watm/

aja, rec je bazirana na WinSUX okolju...

co bo kdo rec nastudiral in portal v linux/unix bo verjetno velika faca
in lepo bi bilo, da bi to naredil public... namrec nas je verjetno kar
veliko stevilo interesentov za to tehnologijo...

morda pa bi s skupnimi mocmi sestavili SKUPAJ eno uporabno rec?
sem namrec velik interesent za tako resitev.

                                            lpp,Ernest    - carpe unix -
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337
X.400: S=ernest; G=zejn; P=edinet; A=mail; C=si

Dodatne informacije o seznamu Starilist