[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pon Mar 29 17:52:17 CEST 1999

>Zal bi bilo tako omrezje na zalost protizakonito. Po zakonu o
telekomunikacijah
>ima samo telekom pravico postavljati javna telekomunikacijska omrezja,
sploh
>ce ta omrezja potekajo po javnih zemljiscih.
>
>(Po svojem zemljiscu lahko postavis kakrsno mrezo hoces, cez cesto k sosedu
>je pa ne smes. Na zalost...)

    Kot sem razumel, je trenutno zakon tak, da ima roko nad
telekomunikacijami
do leta 2000 izkljucno Telekom. Ne me lincat, ampak mislim, da to velja tudi
za
"lokalne mreze na domacem dvoriscu". Po letu 2000 pa je ravnotako lahko
delati
omrezje na javnem sektorju, le s privolenjem lokalne samouprave (ce je
zemlja
obcinska) oz. republiskega inspektorijata za okolje in prostor, ce je zemlja
drzavna.
Tako da bo po Y2k Telekom brez monopola nad telekomunikacijami in takrat
se da tudi kaka podobna mreza realizirati. Posledica komunizma.

                                            lpp,Ernest    - carpe unix -
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337
X.400: S=ernest; g=zejn; P=edinet; A=mail; C=si

Dodatne informacije o seznamu Starilist