[ LUGOS ] sambaa

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Tor Mar 9 18:45:01 CET 1999

ziv .. ja ves ce to ne naredis pol sploh nic ne dela meni pa ne dela samo nmbd
se pravi da mi pod """omrezno sosescino""""" ne pokaze sambe ..
ce pa vpisem "\\sambaserver " pol pa pridem na masino ..
to se dogaja samo na enem portu na drugem pa dela normalno ... ?????
aany idea ??
lp,
Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist