[ LUGOS ] Install Fest Prevozi!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 12 18:09:10 CET 1999

On Fri, 12 Mar 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Zdaj je pa mene zacelo nekaj zanimat... Ti tudi, David? >;-)
> Ales Kosir je ze pisal na listo, z istim namenom... A gre to za skupno
> organizacijo, ali vsak po svoje??

 Zadeva je ista... :) Jaz sem post napisal sem, ker je tukaj vec
potencialnih bralcev in kandidatov...

 (Naj mi predsednik in vsa ostala gnada oprosti... *grin*)

> No, kar se mene tice - obema sporocam, da bi na tistem prevoznem sredstvu,
> ki bo slo v MB 10.4., potreboval dva sedeza, zame in za prijatelja.

 Ok, zapisano... :)

David!
MICROSOFT  -- Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools
Teenagers

Dodatne informacije o seznamu Starilist