[ LUGOS ] Install Fest Prevozi!

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Mar 12 15:20:03 CET 1999

At 12:43 12.3.99 +0100, you wrote:
>Banzai!
>
> Vsi ki boste potrebovali prevoz iz Lj do Maribora za cas Install Festa!!
>
>Posljite prijave meni na private! Ce vas gre vec, povejte stevilo!
>
>Ce se bo nabralo dovolj prijav, potem bo organiziran prevoz z avtobusom!
>
>Prestejte se, povejte in ce bo ene 50 prijav, potem je avtobus ze nas :)

Zivjo!

Zdaj je pa mene zacelo nekaj zanimat... Ti tudi, David? >;-)
Ales Kosir je ze pisal na listo, z istim namenom... A gre to za skupno
organizacijo, ali vsak po svoje??

No, kar se mene tice - obema sporocam, da bi na tistem prevoznem sredstvu,
ki bo slo v MB 10.4., potreboval dva sedeza, zame in za prijatelja.

Kako boste pa to organizirali, pa ne vem - upam, da skupaj!! Da ne bodo
prijave podvojene... :))

Spletni pozdrav,

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist