[ LUGOS ] Wordstar za Linux

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pet Mar 12 02:10:48 CET 1999

Anze Vidmar wrote:

> On Thu, Mar 11, 1999 at 04:50:46PM +0000, Matic wrote
> Jap... ce joe pozenes z dolocenim switchom dobis WordStar tipke ozr. ukaze.
> Malo si poglej dokumentacijo!

Ja, za ukaze vem. Vseeno hvala obema!
Najbrz sem bil malo nejasen. Se opravicijem.
Omenjena oseba ima namrec ze ogromno zadev napisanih v WS-ju in bi jih
se naprej editirala. Tezava je v tem, da to niso navadni tekstovni
filetki, ampak je zraven se cel kup "svinjarije". Kolikor sem jaz
zasledil v dokumentaciji pa joe ne zna tega WS formata filetkov
interpretirat.
Morda se pa motim!?
Rabil bi torej nekaj 100% kompatibilnega z WS file formatom (bistveno),
seveda ce so pa se ukazi isti/podobni pa toliko bolje.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist