[ LUGOS ] Problemi z UPSom...

Janez Pirc lugosmail na klub-kgs.si
Pet Mar 19 12:36:13 CET 1999

Howdy !

Ima mogoce kdo kaj dobrih izkusenj z Victron MATCH UPSom? Jaz se zezam z
njim ze kaksen dan pa noce delat tako kot si jaz to predstavljam ;) Za ga
nadzirat, uporabljam "genpower", naredil sem tudi poseben kabel za ga
povezat s PCjem (po navodilih genpowerjeve dokmunetacije...kabel povezuje
vse kljucne PINe tako na UPSu kot PCju) pa se vedno zeza. No, v bistvu
zadeva dela, tj. se zave, da je prislo do izpada elektricne energije in da
je UPS ze na psu z baterijo...to je pa tudi vse...rabil bi, da bi se UPS
tudi shutdownal po navodilih PCja, a UPS vztraja in vztraja "pokonci" ;)

Kaka ideja?

lp, Janez Pirc

Dodatne informacije o seznamu Starilist