[ LUGOS ] Re: Vlado in ppp tezave ;)

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Mar 19 12:28:33 CET 1999

Zdravo!

> Ze... samo js mam minicom 1.82. pa tam je teh stvari vec...
> mas ADTD ADTP (naj bi bilo pulzno in tonsko klicanje) kje pa spremenim za
> atx3? Na ircu sem zvedu da ADTD lahko spremenim v atx3DT
> samo tole ne dela... Se kaksna opcija? Drugac lahko spet modem zacnem rihtat
> :)

Jaz bi ti toplo svetoval da si preberes knjigico, ki si jo dobil poleg
modema. Tam so opisani vsi AT ukazi, ki jih tvoj modem pozna.
Za linijo, ki uporablja pulzno izbiranje in ima nas "dial tone" bo
zadostovalo: ATx3DP

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist