[ LUGOS ] sendmail

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 24 16:32:40 CET 1999

Franc wrote:

> Da ne bom pisal iz glave, bom povzel iz ene stare O'Reillyjeve knjige
> sendmail:
>
> If sendmail expects a list of recipients and finds none, it prints the
> following message and exits:
>         Recipient names must be specified
>
> Seveda je pa to znacilno za command mode, zato predvidevam, da ti sendmail
> ne laufa (kot daemon). Preveri.

Zivjo

Sendmail laufa kot daemon. Zalaufan je z opcijo -bd, ki naj bi tocno to pomenila. Telnetal
sem se na port 25 na tisto masino in to napako dobil takoj, ko se je server oglasil. Niti
crke mi ni bilo treba napisati. Hm... ravnokar sem se spomnil, da v inetd.conf file-u
sendmail-a ne pozene kot daemona. A ce se zgodi da dva laufata, kateri naredi kar je
treba? Recimo da nonstop laufa sendmail -bd -q3m. A ko dobi request na 25 portu, inetd
zalaufa se enega? Ker ce ga, potem je do sedaj inetd poganjal sendmail z napacimi
parametri. In ce se je ta sendmail oglasil, potem mi je jasno, zakaj je hotel "recipients
names"..

Zaenkrat hvala za tole.. mogoce sva resila problem

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist