[ LUGOS ] sendmail

Franc franc na eurocom.si
Sre Mar 24 07:42:13 CET 1999

Da ne bom pisal iz glave, bom povzel iz ene stare O'Reillyjeve knjige
sendmail:

If sendmail expects a list of recipients and finds none, it prints the
following message and exits:
	Recipient names must be specified

Seveda je pa to znacilno za command mode, zato predvidevam, da ti sendmail
ne laufa (kot daemon). Preveri.

LP, Franc.

Dodatne informacije o seznamu Starilist