[ LUGOS ] Dynamic Overlay...

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pon Mar 15 20:09:11 CET 1999

>Pred dnevi sem eni prijateljici nameščal Linux. Precej pozno sem ugotovil,
>da ima na DOSovi particiji namescen nekaksen kompresor za file system.
>Problem je, da se ge ne morem znebiti niti po formatiranju diska niti po
>instaliranju LILOta. Kje za vraga se ta Dynamys Overlay sploh nahaja???
ne poznam konkretnega programa (samo enkrat sem se srecal z njim), vendar
po opisu sodec sta dve moznosti:

-na zacetku bootable software-skega diska -> offseta 0x3E sledi 0 sektor 0->
 jo formatiras v kakem uglednem disk editorju (ali fillas z 0x00)
-na fizicnih sektorjih -> pomaga le low format in interleave -> drugace se
zna kaj
  lepo sf*****...

seveda sta ti dve metodi datirani nekaj let nazaj. danes verjetno obstajajo
kaki
smart programi, ki ti na koncu po potrebi tudi specejo pico...:))

                                            lpp,Ernest    - carpe unix -
Name: Ernest Zejn | E-mail: ernest na zejn.si | WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 | Tel2: +386 64 862-311 | Fax:  +386 64 864-337
X.400: S=ernest; g=zejn; P=edinet; A=mail; C=si

Dodatne informacije o seznamu Starilist