[ LUGOS ] ppp in ISDN modem

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pon Mar 15 19:33:59 CET 1999

Zivjo!

Andrej =?iso-8859-2?Q?Mr=B9ek?= wrote:

> Imam dve vprašanji:
> 1. kateri ISDN modem naj kupim, da deloval kot je potrebno - pod
> Linuxom seveda (nagibam se k zunanjim modelom) ?

Hmm...tle pa jaz nisem doma :-] (Hardware consulting :-)

> 2. prebral sem kar nekaj navodil in howto-jev v zvezi s ppp-jem. Prišel
> pa sem do tega, da mi modem dela (se poveže), ko probam poklicati kakšno
> številko s programom minicom. Zadaj pa še vprašanje: katere skripte in
> kofiguracijske datoteke si moram nastaviti in ali obstaja kak program
> pod X-i, ki mu podaš podatke v neki bolj enostavni obliki in ti napravi
> te skripte ? Zaželjeno je, da bi se modem povezoval takrat ko bi prišla
> zahteva. Ali pppd 2.3.x to podpira ?

Za Debian obstaja pppconfig, ki deluje pod X-i (sicer samo v xtermu :-),
vendar ti nastavi vse potrebne stvari za PPP. Jaz sem stvar nastavil
brez najmanjsega problema. Tudi za vec providerjev. Potem pa uporabljas
pon <provider> in poff.
Ce se dodas v grupo dip, pa lahko to pocnes kot user.

Za RedHat pa si oglej linhuxconf, tam notri lahko konfiguriras
interface...
Meni stvar sicer ni delala out-of-the-box, moral sem se popravljati
nekaj v /etc/ppp/.

P.S.: kot verjetno ve vecina bralcev te liste, se jaz ze zelo dolgo
trudim s PPP-jem, vprasanja pa so vec ali manj ista. Jaz bi predstavil
stvar (za Debiana), skupaj s slikami in podobno saro in jo obesil na
net... Je kdo pripravljen to naredit za RH, da potem skupaj nekje
objaviva? Seveda pa so vabljeni tudi uporabniki drugih distribucij :-]
Jaz bom stvar v bliznji prihodnosti nekam obesil, nadaljnje informacije
bodo na tej listi.

lp,
Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist