[ LUGOS ] modelines

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Pon Mar 29 12:25:04 CEST 1999

> Mi lahko kdo poslje "modeline" za resolucijo nekje pri 1176x900, 85hz
> ali vec? Obstaja kak utility, ki bi poskrbel za vse parametre ob vpisani
> poljubni resoluciji in frekvenci osvezevanja?

Na pamet se tega ne da delat, ker so potrebni osnovni podatki
o tvoji graficni in monitorju. Zadeve se lahko lotis sam s pomocjo
Xmodelines (or stg) howtoja. Ni treba vsega brati, lahko zacnes nekje
tam, ko razlaga vert in horiz rates. Zadostuje 20 min in nekaj pes racunanja.
Za kak utility ne vem. Ce ga ni in ce bo cas, bo nekoc dobra vaja iz
skriptinga
ali programiranja.

LP,

arso