[ LUGOS ] PPP+INTERNET rabim pomoč 2

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Pon Mar 29 11:53:19 CEST 1999

On Sun, 28 Mar 1999, [iso-8859-2] Andraž Sraka wrote:

> prosil bi ce mi lahko kdo pove najlazje STEP by STEP napotke kako na
> internet ?! Kot sem ze v prejsnih pismih povedal ne morem in ne morem
> priti na internet, prav tako sem opisal moje probleme. Uporabljam RH5.2,
> modem ZyXEL TA128, in se na arnes povezujem na stevilko 1797000 ... Ce
> ima kdo kakrsne koli izkusnje prosim HELP !!

Enkrat sem to ze izvedel... Se enkrat pa ne bom.

V vednost vseh novih na listi, ki bi radi prisli na net, je na
http://www.lugos.si/arhiv/mailinglist/ arhiv celotne liste.
Linki na iskalnik so na http://www.lugos.si/arhiv/
Ker je mogoce tam notri najt stare maile malo zoprno, si rajsi
poberite Borutov prevod PPP-HOWTO,
http://www.lugos.si/delo/slo/HOWTO-sl/PPP-HOWTO-sl.html

Ce se vam zdi prevec komplicirano, lahko step by step fail-safe
napotke za enih par slovenskih ISPjev (Samo ne za SiOL (iz osebnih
razlogov, ja!)) in za enih par distribucij dam nekam na web.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist