[ LUGOS ] pocasen ethernet

Simon Ravnic Simon.Ravnic na uni-mb.si
Tor Mar 30 09:56:29 CEST 1999

># ifconfig
>
>in za eth0 interface preveri koliko napak je bilo pri oddaji in
>sprejemu.

Collisions:4

>Kaj lahko storis:
>
>1. Malo pregledas, ce so driverji pravi na obeh straneh
ne2000 kompatibilni, originalnih nimam

>2. Preveri ce je kabel (krizani UTP?) v redu, oziroma preveri kablazo.
coax z bnc konektorji, OK...

>6. Nekatere kartice imajo autodetect ali so priklopljene na BNC ali UTP.
>Ta autodetect dela slabo (UTP), ce je povezovalni krizani kabel zelo
>kratek. Z nastavitvenim DOS programom nastavi na pravi vmesnik.
Moje kartice niti nimajo UTP vticnice, tako da to tudi ne.

>7. Vcasih ti v logih pise kaj koristnega, recimo lost interrupt. Potem
>imas dve napravi na istem interruptu. Preveri skratka te nastavitve
>okrog I/O portov in IRQjev
Preverjeno.... Interrupt:3 Base address:0x300
Na IRQ 3 bi lahko bi COM2, vendar ni, ker ga imam disabled.

Drugi odgovor je:
>Imam isti kartici in enak problem. Sicer je meni prislo do 30k z linux
>masine na windows. Se ne sekiram saj je na obeh linux in leti ko strela.
>Gotovo pa resitev tezave lezi v Win98 nastavitvah in njenemu software-u.
Hm, pa ne, da bo do tega prislo. joooj
Je se kdo drugi, ki ima tako konfiguracijo? Win98 in linux v mrezi..

lp
Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist