[ LUGOS ] namen liste oz kako smo nelinuxasi utopisti, ker si domisljamo, da je lepo, ce se clovek drzi pravil igre

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Tor Mar 30 09:49:01 CEST 1999

Allo, allo,

Ales Casar wrote:

> In kdo ter kako bo o tem presojal? Kako zagotoviti, da tisti svojega
> polozaja ne bi zlorabljal?

Ce nocemo moderirane liste, bo to moral narediti vsak sam, se bojim.
Da bi pa to delalo, pa je sem in tja koristna obcasna kritika, ki
ljudi zbudi iz zaspanosti/nepozornosti/nevednosti.

--J

Dodatne informacije o seznamu Starilist