[ LUGOS ] problemi z firewallom

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Mar 15 07:50:01 CET 1999

On Sat, 13 Mar 1999, Rok Papez wrote:

> Omenjena sprememba vkljuci "forwarding". Kar pomeni da racunalnik
> sprejete pakete tudi posilja naprej.

OK, to sem ugotovil tudi sam. Zanima pa me, kaj naredijo boot skripte,
da se to dejansko izvede? Pri starejših distribucijah (RH 4.2, slackware
??) tega namreč ni bilo treba.
V glavnem, hočem vedeti, kateri ukaz se izvrši, da bom znal to narediti
tudi ročno, ne pa /etc/rc.d/init.d/network stop in potem še start...

> Najbrz si preskocil korak kjer je v navodilih napisano, da moras
> to vkljuciti.

Kaže da res :(

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si