[ LUGOS ] problemi z firewallom

Rok Papez rok na slo.net
Sob Mar 13 10:54:22 CET 1999

On Fri, 12 Mar 1999 08:00:28 +0100 (MET), Matjaz Terpin wrote:

>Zalaufalo je, ko sem v /etc/sysconfig/network vključil IP forwarding
>in rebutal mašino.
>Mašina pa ni bila moja, tako da ne morem
>zadeve recimo zdaj raziskati.

Omenjena sprememba vkljuci "forwarding". Kar pomeni da racunalnik
sprejete pakete tudi posilja naprej. Privzeto jih namrec zavrze.
Da bi IP Masq deloval moras imeti vkljuceno tako IP Masq
*in* IP forwarding.

Kaj ti pomaga re-formatiranje paketkov, ce pa ne gredo naprej ;).

Najbrz si preskocil korak kjer je v navodilih napisano, da moras
to vkljuciti.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist