[ LUGOS ] PPP+INTERNET rabim pomoc ...

Andraž Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Sob Mar 27 12:20:42 CET 1999

Ja skripte sem uspesno prejel, vendar nisem imel z njimi nobene srece.
(spremenil sem par podatkov - telefonsko in usernam/password) in pognal
..
vendar zal modem ni poklical arnesa, kaj sele da bi se zvezal na
internet.
Tudi nobenega cudnega errorja nisem prejel .. poznas (pozna se kdo)
kaksno pot
kako na internet...
kaksna STEP by STEP navodila bi prisla prav (za RH 5.2, modem ZyXEL
TA128 in
povezavo na arnes) .. thx

--
Andraz