[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] PPP+INTERNET rabim pomoč ...

Andraž Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Sob Mar 27 12:19:01 CET 1999

Ja tudi ta novodila na arnesu sem ze prebral in prav tako nisem imel nobene
srece,
zalomilo se je ze pri netconf .. k te komande sploh ne pozna... (uporabljam
RH 5.2)..
Prav tako pa nimam nobene srece z MiniCom-om .. sicer povezem se (na arnes)
vendar pa me tam sploh ne povprasajo po usernamu in passwordu .. kar takoj
zacnem dobivati ascii znake za PPP in po slabih 10 sec. padem dol ?!!! How
come ?! Se mogoce komu sanja ??

--
Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist