[ LUGOS ] pppd + protocol

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Mar 4 07:29:12 CET 1999

Howdy!

On Wed, 3 Mar 1999, Jure Krasovic wrote:

> Spet en problem z pppd-jem. Poizkusam vzpostaviti ppp povezavo na ISDN
> modemih. V racunalniku imam eno kartico z 8 com porti in na tej kartici
> enega zyxel-a (ISDN). Povezava se lepo vzpostavi, vendar pa potem
> komunikacija med modemi ne deluje. npr Ping.
>
> Sporocilo v Log file-u je taksnole
>
> ppp: frame with bad fcs, excess = 1ba1
>
> in to za vsak vrnjen paket.
>
> Ugotovil sem ze, da nimam v kernelu prevedene ISDN podpore. Zanima me pa
> kaj sploh moram vkljucit. V masini nimam nobene ISDN kartice.

Ce imas zunanji ISDN adapter, potem ne rabis nobene podpore za ISDN.
Anostavno ga obravnavas kot navaden (analogni) modem. Navadno imajo
zunanji ISDN adapteri kaksne AT ukaze za krmiljenje.

O PPP-ju: ali ti navadna povezava deluje BP? Rezimo prenos binarnih
datotek z uporabo Z-modema (gor in dol)?. Ce ti ne gre brez tezav, potem
imas problem. Ce kaksen znak ne gre skozi (se na poti spremeni), lahko to
pppdju dopoves (asyncmap in podobno).

Peace!
  Mkx