[ LUGOS ] Kaj si nekateri mislijo o Linuxu...

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Čet Mar 4 01:04:33 CET 1999

At 05:40 PM 3/3/99 , Boris Benko wrote the following message:
>Skratka, kakorkoli ze... Avtor clanka dvomi, da bo odprti model softvera
>bistveno vplival na razvoj programske opreme. Da bi lahko ponudniki
>odprtega softvera obstali, se bodo morali oboroziti z mocnejsimi
[ etc.. ]

Premalo o omejitvah GPL. Vecina to spregleda. Me res zanima koliko ljudi se
drzi GPL v Linux svetu? Takih, ki sluzijo denar s tem. Sedaj ze imas razne
"network appliances", ki laufajo na linuxu - me zanima, ce je res source
zraven in ce dajo kompleten source! Zaradi GPL nekateri sploh ne
vkljucujejo kode od drugih oz si jo mora uporabnik sam, ce si tega tako
mocno zeli npr. matematicni emulator v FreeBSD.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist