[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 20 18:57:00 CEST 1999

> Jaz ne bi pisal nekega specialnega SW, ce pa NEWSi tako lepo sluzijo
> namenu. Vsak bi lahko uporabljal svoj najljubsi reader (tudi kaksen
> tekstovni, ce je to komu boljse), SW za NEWSe dela na Linux lepo, tako
(snip)
> Poudarjam, se strinjam, da bi specialno napisan SW bolje sluzil
namenu,
> kot newsi. Ampak zakaj bi trosili cas in moci za nekaj, kar je ze
> napisano.

tudi www-b je ze, v raznih oblikah. ampak to je morda manj
relevantno; bolj me zanima, ali newsi (ki jih ne uporabljam drugace kot
prek dejanews; kill me :) dejansko sluzijo namenu. mislim, po moje je
glavna poanta tisto premikanje; vsaj moja izkusnja je, da stvar
funkcionira krasno. ali je to v tem primeru izvedljivo? lahko nekdo
premakne sporocilo iz ene grupe v drugo? kolikor se spomnim funkcioniranja
zadeve, menda ne?

Dodatne informacije o seznamu Starilist