[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Jun 20 18:32:19 CEST 1999

crt jakhel wrote:

> prispevek k meditacijah o tem, kaj narediti glede kulturnega soka, ki je
> nastal s spremembo mnozice uporabnikov.

V kolikor se je mnozica uporabnikov te mail liste spremenila in se
uporabniki pogovarjajo o nekih povsem izkljucojocih se temah, pa da ne
bi obkladali eden drugega, bi predlagal, da se ustanovi nekaj NEWS grup,
lahko povsem lokalnega znacaja, ki bi bile na istem strezniku, kot je
LUGOS mail lista (ce moznosti to dopuscajo).

Jaz ne bi pisal nekega specialnega SW, ce pa NEWSi tako lepo sluzijo
namenu. Vsak bi lahko uporabljal svoj najljubsi reader (tudi kaksen
tekstovni, ce je to komu boljse), SW za NEWSe dela na Linux lepo, tako
da...

Edino je vprasanje, katere grupe bi kreirali. Jaz bi jih kreiral eno 5,
ne vec, ker mislim, da prispevkov v tem trenutku ne bo vec kot toliko.
Na dan s predlogi, kaksne grupe bi to lahko bile.

Poudarjam, se strinjam, da bi specialno napisan SW bolje sluzil namenu,
kot newsi. Ampak zakaj bi trosili cas in moci za nekaj, kar je ze
napisano.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676