[ LUGOS ] pekaci v linuxu

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Sre Jun 16 08:01:52 CEST 1999

> Verjeno bom v kratkem kupil RCD ali CD-RW; ne vem sicer se kaj, zanima me
> pa, ce je za katero enoto posebej znacilno, da ne deluje v linuxu tako kot
> je treba?
>
> Moznosti so tam nekje okoli Teaca, Philipsa in Mitsumija... :-|

Plextor PlexWriter? Ce nameravas peci muziko, ima Plextor
najboljsi firmware za ekstrakcijo CDDA. No jitter no nothing.
Najboljse na trgu. Res je SCSI, ampak to je razen cene ena sama
velika prednost.

Toplo priporocam Plextorje, od Philipsa pa odvetujem 3660 EIDE
(ce je doticni model v stacunah se na voljo). Vcasih ne zna brat
muzike, ki jo je sam zapekel. Prav tako HP 7200, ki ima notri
doticni Philipsov pogon (tega pa v stacunah, se mi zdi, ni vec).

--J

--
'The  major difference  between a thing that might go wrong and a
 thing that  cannot possibly  go wrong is that  when a thing that

Dodatne informacije o seznamu Starilist