[ LUGOS ] samba + mount

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Tor Jun 15 18:35:11 CEST 1999

Pozdrav!

Zanima me kako narediti da bodo direktoriji na win masinah, ki so sharani vidni preko sambe. Sam imam sledeco stvar v smb.conf, ki pa zal ne deluje ;((
[pchome]
        comment = PC shared directories
        path = /usr/local/samba/pc/%m
        read only = No

Ko se povezem z win masino na samba server in dam pravo geslo se mi poveze ok in vse dela, le tole je prazen direktorij ??

Tudi ko rocno mountam share mi ne uspe:
smbmount "\\\\neowks\download" -c 'mount /mnt/ -u 501 -g 100 -f 777 -d 777'
Added interface ip=192.168.1.1 bcast=192.168.1.255 nmask=255.255.255.0
Server time is Tue Jun 15 18:31:38 1999
Timezone is UTC+2.0
security=share
mount error: Invalid argument
Please refer to the smbmnt(8) manual page
mount failed

Man page (smbmnt (8) sem si pogledal in naredil pac kot tam pise, razen ce nimam file in dir permissionov napacnih. Kdo ve kako je s tem?

Se 1 stvar:
Q: ali se da sambo nastimati tako, da ko bi nek user zelel uporabljati share cdrom (in le v primeru da bi zelel uporabljati cd-rom - ne kak drug share) bi se avtomatsko izvrsil mount /cdrom, ko bi se odjavil pa umount /cdrom. Jaz imam tole tako, pa tudi ne deluje :(
[cdrom]
        exec = /bin/mount /cdrom
        postexec = /bin/umount /cdrom
        comment = Cdrom on MAJA
        path = /cdrom

Vnaprej hvala za odgovore!

Boštjan
___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
       You've been leading a dog's life.  Stay off the furniture.

Dodatne informacije o seznamu Starilist