[ LUGOS ] CD + modem

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jun 16 07:49:06 CEST 1999

On Wed, 16 Jun 1999, Matija Grabnar wrote:

> To ponavadi pomeni, da ima kak program odprto datoteko ali direktorij na
> CDju. Pobij programe, ki so delali s CDjem, ce imas odprto shell okno poskrbi,
> da trenutni direktorij ni na CDju. Lahko tudi preveris z lsof, kdo ima kaj
> odprto na CDju. Ko je to opravljeno bo tudi eject deloval.

Zanimivo je to da se umount ne pritoži. Kolikor mi je znano bi v primeru
odprtih datotek že umount protestiral.

LP!

    Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si