[ LUGOS ] CD + modem

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Jun 16 06:52:35 CEST 1999

> 1. Pogosto se mi dogaja, da vstavim CD-ROM v enoto, ga
> mountam, postorim, kar je treba, potem pa dogodki sledijo nekako
> takole:
>
> tedi:~$ umount /cdrom
> tedi:~$ eject
> eject: CDROMEJECT ioctl failed for `/dev/hdc': Device or resource
> busy
>
> Ce pritisnem na gumb za izmet, se ne zgodi nic. Kako prepricam
> Linux, da mi "vrne" CD, ne da bi ga rebootal?
To ponavadi pomeni, da ima kak program odprto datoteko ali direktorij na
CDju. Pobij programe, ki so delali s CDjem, ce imas odprto shell okno poskrbi,
da trenutni direktorij ni na CDju. Lahko tudi preveris z lsof, kdo ima kaj
odprto na CDju. Ko je to opravljeno bo tudi eject deloval.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist