[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Jun 20 16:51:57 CEST 1999

crt jakhel wrote:

> offline branja s paketki a la v starih casih (bbs). relativno trivialno.
>
> preglednost & praskanje po disku: vse je cisti tekst, ni java*. kar se
> tice browserja, mislim, da je moje zgrazanje nad netscapom ze bilo tukaj
> javno objavljeno :) trenutno borza.dergan.si vozi nekoliko bolj fancy
> obliko teksta, ki je zaradi mnogih tabel nekoliko nerodna za lynx, ne
> vidim pa nobene ovire, da se tega ne bi dalo prirediti, tudi mi smo
> najprej imeli rec, ki si jo lahko mirno brez vsakih popacenj bral z
> lynxom.

Glede na to, da sem nekako "krivec" za pobudo, sem sel pogledat Crtovo "borzo"
in priznam, da mi je zadeva vsec. Toliko za mnenje.
Kasneje je Jan Primozic napisal:

Ena bistvenih lastnosti zadnjih nekaj bla-topicov na lugos listi je, da
imajo prakticno vsi maili enak subject (seveda brez re:,etc.). Tako, da
bi se botovo dalo moderiranje olajsati tako, da bi se v lugosov
majordomo napisalo malo skriptico, ki bi jo kontrolirali moderatorji.
Enostavno uvedete redirect za dolocen subject za dolocen cas. Na ta
nacin ima moderator tocno toliko dela, kot ga je imel dosedaj (eno
sporocilo), samo da ga sedaj poslje majordomu, namesto na lugos listo in
s tem se zmanjsa sum na lugos listi.

Tole je delna resitev, vendar bodo s casom uporabniki to preskocili z menjavo
subjecta, pac....

Opozorim pa naj, da "smetenje" ni smetenje le vsakega postnega predala, temvec
internetnih linkov nasploh. Koliko mailov jaz sploh ne bi prebral, ze po
subjectu sodec...in ko me kaksen teden ni, ker sem bil pac odsoten, romajo vsi
v trash. Ko pa kasneje najdem nekaj minut prostega casa, jih grem pa tako ali
pa tako pogledati na arhiv liste, ker je pac mapa lugos-lista na mojem
strezniku ze tako velika, da se odpira kar lep cas....

Predlagam, da se ob prvi mozni priliki resno razmisli o tej problematiki.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist