[ LUGOS ] Joystick in X

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Pon Jun 28 13:38:37 CEST 1999

> A kdo ve za kaksen URL s specifikacijami za gameport in serijca,
> da vem, kako jih zlotat skupaj? Je kdo ze pocel kaj podobno
> trapastega?

Ummm ...
Najprej si naredi 1 A/D konverter, poslji podatke iz njega na serijca
in potem to uporabi kot mis.

Problem je namrec ta, da Gameport dela analogno in prek vec pinov,
serijski port pa digitalno in podatke pravzaprav kolikor vem le
prek 1 pina (naj me kdo tukaj popravi), ce zadevo samo beres.

Torej - MegaJeba. Postimaj si pod Linuxom, na NT pa lahko pozabis.

Pa zakaj je tole na LUGOS-HELP namesto LUGOS-BLA ?
Predlagam premik ali terminacijo threada.

Dodatne informacije o seznamu Starilist