[ LUGOS ] Predavnaja na INFOS-u

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Jun 7 22:18:55 CEST 1999

Gasper Fele - Zorz wrote:

> Jaz bi bil za, vendar me je odbila vrstica v enem izmed prejsnjih mailov,
> v katerem je bila omenjena kravata.
> V "resnih" oblekah se ne pocutim dobro, zato se tudi nisem javil.
> Ce glede zunanjega izgleda ne bi bilo zahtev, bi se lahko javil za
> kaksno predstavitev ( naj ljudje povedo, o cem naj bo, da se pripravim).

Kravata ? Je kdo rekel kravata ? Dej nehajte no..Zdej se bomo pa delali nekaj,
kar nismo ? A je Linus v kravati ?
Napisi mu mail in ga vprasaj !
Tisti bolniki ( veleumni slovenski poslovnezi, ki se nosijo naokoli ) gotovo
ne bodo sli na Linux predavanja, ker morajo se prej postati solution
providerji pa bla bla...v kravatah. Samo njim je bistvena kravata. Aja, pa
znata igla mora biti vmes ! Taka, cim drazja !

Lepo se da obleci tudi brez kravate ! Kravata je zato, da fantke na M$ standu
lazje za vrat potegnes, ko klatijo gluposti....

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist