[ LUGOS ] Predavnaja na INFOS-u

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Pon Jun 7 22:08:58 CEST 1999

> Zaradi predavanj na INFOS-u pa je tako. Ce se ne bo nihce javil, pac
> predavanj ne bo, ceprav bi bilo skoda zamuditi tako priloznost. Priznam,
> da
> so morda predavanja v okviru SEMINAR INFOS morda izven nasega dosega,
> sem pa
> gotov da eno predavanje za 45 minut se pa da kvalitetno skupaj spravit.
> Tako
> da lepo prosim.

Jaz bi bil za, vendar me je odbila vrstica v enem izmed prejsnjih mailov,
v katerem je bila omenjena kravata.
V "resnih" oblekah se ne pocutim dobro, zato se tudi nisem javil.
Ce glede zunanjega izgleda ne bi bilo zahtev, bi se lahko javil za
kaksno predstavitev ( naj ljudje povedo, o cem naj bo, da se pripravim).

Ce zahteve ostanejo, mene pac ne bo, ljudje pa bodo o Linux userjih
imeli malo boljsi vtis ;).

Dodatne informacije o seznamu Starilist