[ LUGOS ] Arhiviranje podatkov.

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Jun 22 20:31:57 CEST 1999

owner-lugos-list na www.lugos.si wrote:

> Oj.
>
> Rad bi naredil resen backup. Omislil sem si, da bi to naredil na kako
> tracno zadevo (streamer, DAT, DITTO). Zanimajo me izkusnje, katere
> enote ste uspesno spravili v tek po Linuxom. Torej cim bolj tocne oznake
> enot, ki vam po podjetjih ali celo doma uspesno in s cim manj problemi
> arhivirajo Linux mlincke ali pa mline.

HP SureStore DDS3 (12/24) in Python DDS (2/4).

V bistvu ti bo delal vsak SCSI tape. Dandanes je najbolj optimalno
kupiti kaksnega DDS 4mm DAT, ce so pa potrebe vecje pa DLT. Ampak DLTji
so kar dragi.

HP SureStore DDS3 je izredno kvaliteten in ne toliko drazji od nekaterih
noname DDS3 DATov. Dela b.p.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676