[ LUGOS ] Arhiviranje podatkov.

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Tor Jun 22 16:40:32 CEST 1999

Na K2.netu mamo dobre izkusnje z Quantumovo DLT enoto (15-30 GB).
Dump lahko arhivira celoten filesystem in je po moje bolj primeren
za backup, kot kaksen tar. Res pa je, da tara nisem niti poskusal,
ker sta mi tako dump (lokalno) kot rdump (remote) delala takoj.

Lp
Darko Bulat, K2.net

--

Edi Suc wrote:

> Oj.
>
> Rad bi naredil resen backup. Omislil sem si, da bi to naredil na kako
> tracno zadevo (streamer, DAT, DITTO). Zanimajo me izkusnje, katere
> enote ste uspesno spravili v tek po Linuxom. Torej cim bolj tocne oznake
> enot, ki vam po podjetjih ali celo doma uspesno in s cim manj problemi
> arhivirajo Linux mlincke ali pa mline.
>
> Hvala za vsak konstruktiven odgovor.
>
> Pozdravlja vas,
> Edi SUC
> * student at the University of Ljubljana, Slovenia
>   Faculty of Computer and Information Science
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist