[ LUGOS ] ppp in fsck

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Ned Jun 13 13:11:56 CEST 1999

On Sun, Jun 13, 1999 at 12:51:35PM +0200, Gregor Kompara wrote:

> ja, saj povezavo sem ze prej lahko vzpostavil (tudi po navodilih, ki si
> mi jih poslal, jo lahko), ampak problem je potem, ko kljub povezavi nic
> ne dela, kot sem opisal. ping, telnet in netscape cakajo v nedogled,
> naredijo pa nic. To je moj problem, ne sama vzpostavitev povezave. Kot
> sem ze rekel, ce se povezujem z enim od gui klicalcev (kppp, ezppp) iz
> X, dela vse normalno.
> ideje?

Ideje? Mogoce tiste GUI zadevice pozenejo pppd s kaksnim dodstnim
stikalom...Kaj pa vem.

Si poskusal napisati ruote -n ko je povezava zpostavljena?

Mozno je, da imas defaultroute ze nastavljen na recimo eth0 in potem se
kljub vnosu v /etc/ppp/options le-ta ne nastavi na ppp0.
To na zalost ne pojasni delovanja iz X dialerjev...

lp,

P.S.: Prej sem ga krepko usral s tistim za nastavljat vsakih koliko
mountov se checka fs...program je tune2fs, ne hdparm. To pride, ce
clovek ne razmislja, kadar tipka. ;-]

Borut
borutm na bigfoot.com
When God created two sexes, he may have been overdoing it.
                                               -- Charles Merrill Smith

Dodatne informacije o seznamu Starilist