[ LUGOS ] ppp in fsck

Gregor Kompara gregor.kompara na kiss.uni-lj.si
Ned Jun 13 12:51:35 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> http://borut.rulz.org/PPP/RedHat/

ja, saj povezavo sem ze prej lahko vzpostavil (tudi po navodilih, ki si
mi jih poslal, jo lahko), ampak problem je potem, ko kljub povezavi nic
ne dela, kot sem opisal. ping, telnet in netscape cakajo v nedogled,
naredijo pa nic. To je moj problem, ne sama vzpostavitev povezave. Kot
sem ze rekel, ce se povezujem z enim od gui klicalcev (kppp, ezppp) iz
X, dela vse normalno.
ideje?
hvala,
--