[ LUGOS ] Compex RL2000 ISA

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jun 30 12:35:10 CEST 1999

On Wed, 30 Jun 1999, Miha Tomšič wrote:

> 	Hojla!

> Lep prosim, da me ne zasujete z RTFM, ker enostanvo ni časa.
>
> Torej: privijačil sme kartico v slot, skompajlal modil ne.o in ga
> inštaliral. Ko ga poskušam zagnati z modprobe ne, mi vrner error
> initializing device (ali nekaj podobnega)
>
> Ali moram še kaj kaj vpisat. Kartica je PNP. Ali moram zdaj še isapnputils
> inštalirat? In kaj mi bo to koristilo?

Ena varianta je isapnp, druga pa je na

   ftp://ftp.comcom.si/pub/ComCom/Drivers/Compex-RL2000-ISA.zip

To je disketa z driverji, kjer imaš v direktoriju \util nek exe,
s katerim nastaviš kartici irq in ostalo solato. Potem ne rabiš
več isapnp.

Če imaš isapnp že instaliran je postopek pravzaprav hitrejši:

 cd /etc
 pnpdump > isapnp.conf
 vi isapnp.conf, po občutku odkomentiraj nekaj vrstic in popravi
                 parametre :)
 isapnp /etc/isapnp.conf

S tem nastaviš kartico. "modprobe ne" bi potem moral delovati.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si