[ LUGOS ] Compex RL2000 ISA

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Sre Jun 30 10:40:09 CEST 1999

Jaz imam doma Compex RL2000 ISA.... Jaz driver uklopt v Image or. whatever
* mean  ne kot modul
MEn potek kernel sam najde eth0... drugace mors pa se
IO pa IRQ stimat kukr jaz vem(to vem po branju HOWTOJEV etc. )...

          LeVaK Alias Matej Zerovnik, Kuraltova 8/a 4208 Sencur
                   Tel #: +386 064 415 - 220/221/222
         E-mail: levak na lbox.zig.si matej.zerovnik na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist