[ LUGOS ] programje za linux

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Jun 7 10:03:35 CEST 1999

On Mon, 7 Jun 1999, Jure Koren wrote:

> Ah, je mogoce hehe... Recimo da se sistem pobere s floppyja, ki
> je lahko (ker se racunovodski programi ne spreminjajo prevec pogosto)

Recimo, da se spreminjajo v bistvu z nekaksno svetlobno hitrostjo... ;>

> write protected, podatki na disku se lahko syncajo vsakih toliko in
> toliko sekund, pa je zadeva trdna ko skala. Za racunovodski program
> ni treba swapa, raznih high performance daemonov, ki ves cas brkljajo

Ko se en tak program razleze na XXX MB podatkov in na XX userjev na mrezi
etc etc... In to se kar hitro zgodi... Seveda bi tvoja teorija drzala za
kako malo firmo, ki jo ima nekdo doma v garazi... ;>

> po diskovju in podobnih reci, tako da... Jaz sem kar pripravljen
> zagovarjat, da se zadeva ne bo sesula v 100 izpadih elektrike.

 To bi si nekako upal zagovarjat ze zdaj... :)

David!
'I need this parade like a fucking bullet in my head.' -- JFK

Dodatne informacije o seznamu Starilist