[ LUGOS ] programje za linux

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Pon Jun 7 08:35:12 CEST 1999

On Mon, 7 Jun 1999, SHadowX wrote:

> Tisti glede elektrike pa bolj nemogoce kot mogoce. Linux je na te stvari
> extremno obcutljiv(fs crash & stuff), tko da raj nebi probal to imet kot
> argument >:))

Ah, je mogoce hehe... Recimo da se sistem pobere s floppyja, ki
je lahko (ker se racunovodski programi ne spreminjajo prevec pogosto)
write protected, podatki na disku se lahko syncajo vsakih toliko in
toliko sekund, pa je zadeva trdna ko skala. Za racunovodski program
ni treba swapa, raznih high performance daemonov, ki ves cas brkljajo
po diskovju in podobnih reci, tako da... Jaz sem kar pripravljen
zagovarjat, da se zadeva ne bo sesula v 100 izpadih elektrike.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist