[ LUGOS ] Re: Avtorske pravice / Slovar - Baza

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Pet Jun 4 08:20:39 CEST 1999

---------------------------- Forwarded with Changes ---------------------------
From: Rastislav.Vintar na comland.si at PO_INT
Date: 6/3/99 2:36PM
*To: slo-ius na list.arnes.si at PO_INT
Subject: Re: Avtorske pravice / Slovar - Baza

   Zadevo sej poslal na pravnisko listo in v nadaljevanju je mnenje
   enega izmed pravnikov.

   Ep; Drago

To, da je bilo nekaj financirano iz drzavnega denarja, se nic ne pomeni.
Avtor je lahko licenco omejil na dolocen krog uporabnikov in za to je bil
placana dolocena  denarna vsota. Sem se pa spomnil zanimive stvari: kolikor
jaz vem, ce gre za pogodbe, ki se sklepajo po javnih razpisih, narocnik
(drzava) vedno tlaci noter clen, s katerim se avtor odpove vsem svojim
pravicam (razen moralnim) v korist narocnika. To se meni zdi skrajno
neumno, pa o tem kdaj drugic.
Po tej logiki bi res lahko imel avtor (AMEBIS) problem, ce kljub temu ta
slovar sam prodaja.

Najbolj pametno bo pogledati na avtorsko delo samo oziroma navodila za
uporabo. Ce je avtor dovolil kopiranje in razmnozevanje, OK, ce ne, je to
krsenje avtorskih pravic (nepooblasceno razmnozevanje in kopiranje, pa
najbrz se predrugacenje avtorskega dela, ce bi kaj sarili po slovarju).

Dodatne informacije o seznamu Starilist