[ LUGOS ] Kill

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Jun 3 23:46:55 CEST 1999

Zdravo!

X-Windows so se po moje sesuli zato, ker jim je zmanjkalo spomina. Disk je
zacel na veliko sariti, potem pa konec sale :-(

No, sedaj se ne morem vec logirati (z xdm) kot uporabnik, ki je bil v
X-sih.

ps aux | grep user pokaze da tecejo X programi. Na koncu imena pa se pise
<zombie>. Tudi root in -9 jih ne ubijeta?! Kako jih pospraviti brez
reseta?

Tocnega izpisa nisem dal, ker nimam miske v Consoli.
Mislim da bo zgornji opis zadostoval.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist