[ LUGOS ] IP

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Jun 14 14:50:24 CEST 1999

Haywood wrote:

> Upostevati moras, da ima 90% narocnikov Windows* operacijski sistem, kjer
> je za nastavitev DHCP klienta potreben tocno 1 klik z misko.
> Zraven tega tukaj ne gre samo za nastavitev pri instalaciji; preko DHCP-ja
> ima clovek veliko bolj proste roke in lahko brez kontakta z narocnikom
> opravi kar precej zadev...

Pri DHCPju podas poleg IPja se kup drugih parametrov, recimo default gateway. Na
ta nacin lahko na centralnem hubu preklopis en segment na dva in popravis DHCP
konfiguracijo in 50 racunalnikov bo prekonfiguriranih. Na radiju 60km je
prihranjenih dosti ur dela in kilometrine.

Off-topic pa skoraj gotovo nismo, ker se verjetno pogovarjamo, da je dhcp server
Linux. Meni služi krasno. Za več mrež hkrati.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist