[ LUGOS ] IP

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Jun 14 13:19:34 CEST 1999

> On Sat, 12 Jun 1999, Haywood wrote:
> Ne bi rekel, da je res tako. Razdelimo delo na dva dela: del, ki ga mora
> opraviti kabelski operater in del, ki ga mora opraviti stranka.
>  1. Pri stranki je nastaviti staticni IP navadno lazje kot vzpostaviti
>     DHCP (ali kaj podobnega) client.
Ze, ampak ce je treba spremeniti novo razporeditev IP stevilk po kabelskih
segmentih (kar se manda dogaja relativno pogosto, ker je tezko predviteti,
koliko uporabnikov interneta bo na posameznem kabelskem segmentu), potem
je pri staticnih IPjih za vsako spremembo treba hoditi k uporabniku domov
(tega bodo uporabniki hitro siti), pri dinamicnih se pa samo spremeni
konfiguracijsko datoteko na DHCP strezniku in malo pocaka.

>  2. Kabelski operater bo sicer pri zacetni nastavitvi prav gotovo imel
>     manj dela z dinamicnimi IPji, vendar naj vsteje v delo tudi
>     prekopavnje po raznih log datotekah in njihovo usklajevanje zaradi
>     iskanja kdo je imel kateri IP ob katerem casu, kar se bo zanesljivo
>     pojavilo v primeru kaksnih tezav.
Za to se napise majhen programcek v Perlu, pa je mimogrede opravljeno.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist