[ LUGOS ] IP

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pon Jun 14 13:01:02 CEST 1999

> Tole ne vem, ce drzi. Ruter ima ruto za mrezo, ne za posamezno IP stevilko.
> Ce bi
> se ruta morala spreminjati samo zaradi tega, da se je en user priklopil gor...
> Potem je to zelo slaba resitev.

Nekateri routerji imajo samo 16 portov na katere lahko priklopis modeme.
Na ta router se lahko prikljuci katerikoli od vec 10000 uporabnikov. In takih
routerjev je lahko vec, v razlicnih krajih - na vsakega od njih se lahko priklopi katerikoli username - ce si predstavljas, kaksne bi potem izgledale
router tabele, hitro razumes, zakaj se v takem primeru raje uporablja
dinamicne IPje.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist