[ LUGOS ] [Fwd: hudo...]

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Jun 21 22:40:03 CEST 1999

Hi Marko.

On Mon, 21 Jun 1999, Marko Cuk wrote:

> Zanima pa me, ali je vam ali komu drugemu jasno, kaj pomeni izraelcev:
> "To DoS or not to Dos" in hmnjakanje.
> Mislim, da so take reci prej za na kaksno listo umetnosti ali morda HA !
> Lugos-art...

Vsak ima pravico do lastnega tagline-a. To se je vedelo tudi v casih BBSov in
*veliko* bolj strogih pravil pisanja sporocil.
Ce ne razumes (jaz tudi ne.. ampak mislim da je tisti DoS kratica za Denial Of
Service attack) obdrzi zase ali pa prosi da ti nekdo to razlozi, ni pa potrebno
da posiljas njegovo sporocilo na lugos-list njegov tagline pa v lugos-art ;).

> Zadnjic tisto z Izraelcem, ki ne sme pisati v anglescini (??) sedaj to
> kruljenje cez dva uporabnika liste, ki ju je pac malo zaneslo izven tem
> te liste....
> zarad takih stvari se jaz nikol ne mislim pojaviti s kaksnim vprasanjem
> na listi, ker mimogrede tvegam, da me nekdo prav grdo nadere.... raje

Kar pisi na listo, ce te kdo nadere si pa ali:
- vzemi k srcu
- ali pa ne
;))) stvar je preprosta :).

--