[ LUGOS ] [Fwd: hudo...]

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Jun 21 21:28:53 CEST 1999

Da bom tole javno razsvetlil....

Tudi kaj takega se vam lahko dogodi....

Sicer pa, dragi Florjan, se ti ne zdi, da bi drugace vladala popolna
anarhija, lugos lista pa pocasi ze meji na kaj takega.
Ko sem se jaz prijavil na listo, je bilo zanimivo, poucno, danes pa
razpuscenost ze presega meje razuma.

Ob pisanju tistega maila sem se opravicil, da jih bom poslusal, ker vem,
da je marsikater moj odgovor neumesten, predvsem zaradi mojega
izrazanja, a si zal, nic ne morem. Ko bo tukaj moderator, bo pac
presodil, ali spadam na to listo ali ne. Do takrat pa bom, kakor
marsikateri drug, pisal neumestne gluposti.

Zanima pa me, ali je vam ali komu drugemu jasno, kaj pomeni izraelcev:
"To DoS or not to Dos" in hmnjakanje.
Mislim, da so take reci prej za na kaksno listo umetnosti ali morda HA !
Lugos-art...

Prav tako so cisto mimo neumestne pripombe, ki se generirajo same,
lastniki tovrstnih pripomb pa so nadvse ponosni na svojo stvaritev.

Marko Cuk